HYDROHULLS HH6
HYDROHULLS HH6-0
HYDROHULLS HH6-1
HYDROHULLS HH6-2
HYDROHULLS HH6-3
HYDROHULLS HH6
HYDROHULLS HH6
HYDROHULLS HH6-0
HYDROHULLS HH6-1
HYDROHULLS HH6-2
HYDROHULLS HH6-3
HYDROHULLS HH6

HYDROHULLS HH6

hydrohulls_HH6
Χωρίς απόθεμα
0,00 €
Κανένας φόρος
 

Ο μεγάλος αδελφός του πολυαγαπημένου μας HYDROHULLS 460, επιτέλους ήρθε με επίσης αρκετές ναυπηγικες ιδιομορφίες στη γάστρα και το κατάστρωµα. Ο λόγος για το HH6 της HYDROHULLS, το

νέο RIB µε την υπογραφή της DeepCarbon, εταιρίας που ασχολείται με την υποβρύχια αλιεια

απο το 2010, κατασκευάζει ξύλινα όπλα και πολλα καινοτόμα gadgets για τους φανατικους

ψαροκυνηγους.

Η DeepCarbon µε τους συνεργάτες της σχεδίασαν και υλοποίησαν ενα νεο project, με δεδομένη πλέον την επιτυχία του μικρότερου 460. Στο νέο μας μέλος δώσαμε επίσης

εμφαση στην σταθερότητα πλεύσης αλλα και την χρήση μικρών υποδυνάμεων. Απευθυνόμενο πλέον σε ευρύτεροκοινό που έχει την ανάγκη να ταξιδέψει και λίγο παρα εξω ακομα !

Μιλώντας µε τον κατασκευαστή Τσαγγαρούλια Στέφανο, ιδιωκτητη της DeepCarbon

HYDROHULLS µου ανέφερε ότι εδώ και δυο χρόνια που σχεδιάζεται, βλεποντας την απήχηση του 460 στο κοινό, το κύριο µέληµα ήταν να

καλύπτει τρία βασικά στοιχεία: Ελάχιστη καταπόνηση στο πλήρωµα ανεξαρτήτως καιρού,

δυνατότητα χρήσης µικρού κινητήρα , µεγάλη οικονοµία στα καύσιµα και άνεση των επιβατών κατά το ταξίδι.

Έτσι η ομάδα κατέληξε σε πλώρη με πολυ στενη εισαγωγη υδατων , με εντονα

χαρακτηρηστηκα wave piercing που εξασφαλιζουν πλευση με πολυ γλυκια αποσβεση. Τα εντονα

σχεδιαστηκα παρεκτροπιδια εκτρέπουν τα νερα σε παρα πολυ χαμηλη γωνια εκμηδενιζοντας

το οποιοδηποτε σπρει. Και επισης βοηθουν τον υπεραερισμο της γαστρα λογο της αρνητικης

τους εδρασης και προσεγγιζουν χαρακτηριστηκα tunneling , με πολυ εντονα αποτελεσματα

παρολο το μικρο μηκους του σκαφους. Πραγμα που δεν θα μπορουσε να ειχε επιτευτει με αλλα

σχεδιαστικα στοιχεια πιο συγχρονα απως τα στεπς, λογο του μικρου μηκους και πλάτους του σκάφους.

Ολα αυτα σε συνδιασμο, εχουν ως αποτελεσμα πολυ καλη πλευση σε εντονους καιρους, πολυ

χαμηλες καταναλωσεις κ εξαλοιφουν οποιαδηποτε αναγκη για μεγαλες μηχανες. Αυτο μας

δινει τη δυνατοτητα να προτεινουμε το σκαφος με κινητηρες 100 , 115 και 140 ιππων. Το

μεγεθος των αεροθαλάμων βοηθαει πολυ στην σταθεροτητα του σκαφους ακομα κ σε σταση.

Στο καταστρωμα τωρα υπάρχει κονσόλα με υψος τιμονιου στο 1,1μ και μπαρμπριζ σε πολυ

υψηλοτερη θεση για την πληρη προστασια του καπετάνιου, ταμπούκι πρίμνης πανω απο 700

λιτρα, καθισμα οδηγου συνοδηγού με εργονομικό σχεδιασμο.

Η θέση του τιµονιού και του χειριστηρίου επιτρέπουν την άνετη οδήγηση, ιδίως λόγω της

κλίσης που έχει η κονσόλα , αφήνοντας χώρο για τα γόνατα.

Το ταµπλό της κονσόλας έχει τον απαραίτητο χώρο για να ενσωματωσει πανω της και να

φιλοξενησει Gps και βυθόµετρα εως και 12 ιντσες, vhf και τα όργανα του κινητήρα, διαθέτει

μπαρα-χειρολαβή σε ολη την επιφανεια της κονσολας, και ενσωματομενο μεταλικο ραφακι υπο

κλιση για τα μικρο αντικειμενα και επισεις πανω απο 100λιτρα αποθηκευτικου χωρου, με το

κατω μερος της να μπορει να αποθηκευσει ολα τα απαραιτητα σωστικα που χρειαζεται το

σκαφος!

Η κονσόλα βρίσκεται ελαφρώς δεξιά, αφήνοντας όµως πέρασµα και από τις δύο πλευρές της.

Το πλωριο ταμπουκι είναι αρκετα μεγαλο κ ευχρηστο. Στην πολυεστερικη πλωρη του σκαφους υπαρχει χωρος για εργατη

ανεξαρτητος αυτοστραγγιζομενος καινεξτρα χωρος για τις αγκιρες κ τα σχοινια του σκαφους,ο οποιος

δεν επηρεαζει τον πλωριο αποθηκευτικο χωρο των 300 λιτρων. Αξιοσημειωτες ειναι πλευρικα

της μηχανης και οι μακριές πασαρελες.

Ο πριμνιος καναπές μπορει άνετα να φιλοξενησει 3 ατομα !

Το μικρο sundeck τελος δίνει τη δυνατότητα σε στάση αγκυροβόλιο να κατσουν πλάτη πλάτη 4 ατομα , απολαμβανοντας την ηρεμία της θάλασσας.

Τελος , η μελετημενη ηλεκτρολογική και υδραυλικη εγκατάσταση περνάει απαρατηρητη μεσα

στους αποθηκευτηκους χωρους του σκαφους.

 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά.

Μήκος: 5.98m

Πλάτος: 2.16m

Βύθισμα: 0.68m

Αριθμός αεροθαλάμων: 4

Βάρος: 450 kgr

Ελάχιστη Iπποδύναμη: 90 Hp

Μέγιστη Iπποδύναμη: 140 Hp

Διάμετρος αεροθαλάμων: Φ47 πισω -Φ42 εμπρος

Εσωτερικό Πλάτος: 1,28m

Εσωτερικό Μήκος: 5.4cm

Υλικό αεροθαλάμων: επιλογη πελάτη

Δεξαμενή καυσίμου: 103lit

Με διεθνή πιστοποίηση CE από τον ECB ( European Certification Bureau Nederland)

SPECS



Certification module B(EC-type examination)
Design category C, as described in the Directive
Length of hull (iso 8666) 5.98m
Beam of hull (iso8666) 2.13m
Maximum draft fully loaded 0.68m
Displacement fullt loaded 1389kg
Maximum engine power 105w
Design category C
Recommended maximum load 815kg
Recommended number of person 7 child
Maximum engine power 105w

Δεν περιλαμβάνει κινητήρα και τρέϊλερ.

Δυνατότητα δοκιμής κατόπιν συνεννόησης!!!

Κατασκευαστής
DeepCarbon
Manufacturer
DeepCarbon
Νέο
No reviews
Product added to wishlist

Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την σωστή εμπειρία χρήσης του eshop μας.